![]() |
|
|||||||
| Projects This Forum is dedicated to Open Source Projects, discuss, suggest, and be involved in the creation of web applications and components using Delphi for PHP. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
Boa tarde,
Sou brasileiro. Estou com problemas em utilizar templates no "delphi for php". Ao utilizar algums componentes que utiliza o "<script type="text/javascript" src="vcl/qooxdoo/framework/script/qx.js" charset="UTF-8"></script>" exemplo: bitbtn, speedbutton, GroupBox apresenta problema. veja exemplo: ===================================================== Translation by Google Good afternoon, I am Brazilian. I'm having trouble using the templates "delphi for php". By using SOME components that use "<script type="text/javascript" src="vcl/qooxdoo/framework/script/qx.js" charset="UTF-8"></script>" example bitbtn, speedbutton, GroupBox has problem. see example: Normal1: Normal2: Problem 1: Problem 2: Thank all |
| Sponsored Links |
|
|
|
|||
|
Oi netws, tudo bem?
Eu também sou brasileiro! Eu uso o D4PHP faz pouco + de 1 ano... tive alguns problemas no início mas aos poucos todos foram resolvidos. Eu não sei se você já resolveu o seu problema, eu nunca havia tido problemas com templates... você pode nos passar uma página de exemplo pra eu poder analisar o errro? Abraços, thundermaster |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|